В Україні запустили електронне бронювання через "Дію"
В Україні після успішного тестування повноцінно запрацювало електронне бронювання через портал державних послуг "Дія".
Про це розповіла голова Міністерства економіки Юлія Свириденко у соцмережі Facebook.
Вона зазначила, на початку місяця провели бета-тестування, під час якого деякі компанії випробували систему та забронювали близько тисячі працівників. Після цього сервіс запрацює повноцінно.
У середньому процес займав до години. Тому після успішного тесту, ми запускаємо послугу повноцінно. Тепер процес буде максимально швидким та автоматизованим, аби скоротити час очікування для бізнесу", - написала міністр економіки.
Так, у разі, якщо підприємство належить до критично важливих чи здійснює забезпечення потреб Сил безпеки та оборони, має змогу здійснити бронювання онлайн. Алгоритм наступний:
- керівник підприємства має через особистий кабінет подати заяву про бронювання з переліком працівників, які підлягають бронюванню;
- "Дія" в автоматичному режимі перевірить компанію та працівників за реєстрами на предмет:
- чи дійсно підприємство критично важливе;
- чи на справді військовозобов’язані працюють офіційно;
- чи дані військовозобов’язаних містяться в реєстрі "Оберіг".
У разі схвальних відповідей система автоматично надішле повідомлення в особистий кабінет керівника про бронювання працівника.
Водночас, у військовозобов’язаного оновляться відомості у застосунку "Резерв+". А саме - з'явиться інформація про бронювання. За потреби, можна отримати паперову версію.
У разі відмови - керівнику надішлють детальне пояснення причин такого рішення.
"Що важливо, тепер рішення про конкретного працівника керівник отримуватиме одразу, не чекаючи на рішення щодо інших працівників, яких він вказав у заяві", - додала Юлія Свириденко.
Нагадаємо, 3,4 мільйона українських громадян призовного віку встигли оновити дані до 16 липня включно завдяки Резерв+, з них 83,5 тис. - за кордоном.