Що робити, якщо зникає мобільний зв'язок під час вимкнень світла
У випадку зникнення інтернету під час відключень світла можливо скористатися національним роумінгом, відвідати найближчий пункт незламності, або під'єднати енергостійкий фіксований інтернет.
Такі поради дав міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Читайте також: По 10 годин без світла: українців закликали готуватися до надскладної зими
За його словами, під час відключень світла багато людей перемикається на мобільний інтернет, через що базові станції мобільних операторів не справляються і зникає зв’язок.
Федоров у такому випадку рекомендує увімкнути національний роумінг і перемкнутися на іншого оператора. Також він рекомендує відвідати найближчий пунк незламності, де є Starlink, щоб бути онлайн, та генератор, щоб зарядити телефони.
"Ну і нагадую про енергостійкий фіксований інтернет. Одна з найефективніших технологій для цього — xPON. Працює 4+ години при відключеннях електроенергії. Тобто зможете через месенджер зателефонувати мамі та сказати, що у вас все ок. Спитайте в провайдера, чи використовує він xPON і чи може підʼєднати", - зазначив Федоров.
В свою чергу Держспецзв'язку рекомендує обмежити споживання мобільного інтернету до мінімуму: відмовитися від відео на користь текстових форматів; віддавати перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками, встановити обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків та скоротити всі розмови до мінімуму.
Раніше "Апостроф" писав про те, що робити, якщо застрягли у ліфті під час відключення світла.
- Вас може зацікавити:
Це наша нова норма: українцям доведеться звикати до життя в темряві та холоді
Є обласна специфіка: чому в одних регіонах світла немає довше, ніж в інших
Ситуація ще більше ускладниться: енергетики дали невтішний прогноз